fredag 10. august 2012

Restebruk og Anonyme Scrappere 2 år

Bruk av rester er noe som er vanskelig til tider... Men av og til finnes bare det perfekte prosjekt.. Jeg er av den typer som sparer på alt til det er så lite at jeg ikke kan stanse en liten stjerne ut av det (vel nesen så flink til å spare da)..  Restene mine bruker jeg ofte når jeg skal pynte et par lys, en tag osv... Kanskje bare for å finne den perfekte fargen til å stanse ut sommerfuglen i..




Her har jeg brukt restene av litt brun bazzill som jeg tidligere har stanset ut en scalloped oval (spellbinders dies), og kantene rundt har vært i småbitesken min.. Jeg har så skåret meg en tag (som skal henge på vinflasken med hilsen bak) ut fra noe gammel blå restekartong som det var masse glimmermist på.. Båndet er noen biter jeg hadde klippet fra ved et annet prosjekt og det er fra Kort og Godt.. Sommerfuglene har jeg klippet ut og de har fått masse stickles på seg..
På tagen så ser du at jeg ikke har skåret ut hele hullet, men latt midten være igjen..

En perfekt høstgave, levende lys og en flaske med rødvin... :) Tro hvem som skal få det jeg...


Som dere kanskje forstod så legger jeg denne inn på utfordringen fra Anonyme Scrappere og gratulerer dere så mye med to herlige inspirerende år.. :)

Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda