søndag 5. februar 2012

Bryllupsbil / Weddingcar





Dette er en bil jeg laget etter malen jeg fant i siste nummer av Ett Trykk.. det var så morsomt så anbefaler alle sammen til å prøve det samme...



Found this in the last issue of Ett Trykk and just had to try to make one my self



Jeg har brukt / Have used
Hvit bazzill
My Minds Eye Penny Lane mønsterark
Distress Walnut Stain
Blomster fra WOC
Sort kartong
Bling fra Korthobby
Tekststempel Kreativ Hobby

Blir med på følgende utfrodringer / Will take part in the following challanges
Kortgleder
Joanna Sheen
Scrappiness design
Ett Trykk
Nordsalten Hobbyklubb
Vintage utfrodring




Håper dere liker det Hope you like it

LindaSS

13 kommentarer:

  1. denne var kjempeflott - det må jeg også prøve meg på !
    Takk for at du er med på blogg-candyen min - lykke til. Selvsagt vil jeg gjerne være med på din også
    :-) Nina

    SvarSlett
  2. Herlighet så flott! Så fantastisk kreativt! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  3. Kjempeflott! Så moro at du syntes det var gøy å lage bilen min fra Ett trykk da:) Takk for at du deltar i Trykkpressa og lykke til!

    SvarSlett
  4. Stilig og flott bryllupsbil!!

    SvarSlett
  5. This is fabulous!!!

    Paula DT @ Joanna Sheen Challenge :D x

    SvarSlett
  6. Sååååå Kuuul! :o).. Nydelig!... Tenker dette var morsomt ja.. :o)

    SvarSlett
  7. Så lekkert og flott:)
    Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb
    Klem Gunn

    SvarSlett
  8. Denne bilen var jo rålekker!!

    Smil fra Sandra :)

    SvarSlett
  9. Så søt bil! :)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  10. KJempenydelig!!!
    Velkommen som DT medlem hos Heidis Hobbystuggu! - (bedre sent enn aldri:-))
    - Blir koselig å følge deg!

    SvarSlett
  11. Denne ble jo kjempe lekker. Takk for at du deltar på vintage utfordringen.

    SvarSlett
  12. Så stilig!
    Takk for at du deltar på Vintage utfordringen:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  13. monica hanssen8. mai 2012 kl. 10:06

    hei på deg ..
    denne bilen var lekker.....
    jeg har veldig lyst å prøve å lage den .....
    men har ikke siste nr av et trykk......
    har du muligheten til og sende meg en mal på bilen vær så snill ...... du kan kontakte meg på mail: monicahanssen@live.no

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda