torsdag 9. august 2012

Bookcard, again

I have totally fallen in love with the idea of a bookcard.. what a wonderful way to give someone extra love and attention... and not to mention how fun they are to make..and that one book comes just from one sheet of pp.. This verson has a pocket on each side, and a totall of 4 double pages inside.. This is perfect for at little giftcard, some photos, some words, sweets and so on.. I have put tags in two of mine


Jeg har helt og totalt blitt nesten som forelsket i de herlige bokkortene, det er en sånn herlig måte å få gitt litt ekstra oppmerksomhet til mottakeren.. og så er de veldig morro å lage.. og så får du en hel bok fra bare ett ark med mønsterpapir.. Denne versjonen har en lomme på hver side, og totalt fire dobbeltsider. Denne er perfekt  til gavekort, noen bilder, en liten sjokolade osv.. Jeg har satt to tags i to av mine


Jeg har brukt og gjort/have used and done
- Webster's Page pp
- Butterflies are printed from web, then I have colored the edges with distress Tea Dye, aquamarkers for the "body".. On that I have colored with glimmermist pearl, 3 layers and used a heat gun after each layer. then some more tea dye on edges before I have put some stickles on the edges.
Sommerfuglene har jeg skrevet ut selv, farvet dem med glimmermist, distress tea dye, aquamarkers og stickels..
- Tags are from a die by the wonderful Tim H and they have got some distress on their edges as well
Tags fra den herlige TimH og de har fått distress på kantene
- The doily have been colored with mist made of glimmermist pearl with a dash of walnut stain in it
Kakeservietten er farget med en blanding av glimmermist pearl og distress walnut stain.
- Ribbon lefover from my wedding
Båndet er det jeg brukte på sangene i bryllupet mitt

For å finne utstyret du trenger til å lage et bokkort kan du ta deg en tur til Scrapomania, der finner du masse flott, bl.a papirer fra Websters Page, distress, dies fra TimH, mister og mye mye mer.. og det beste av alt det er flotte priser.. :D


Will take part in this wonderful challanges
- Joanna Sheen, try something new.. never made this kind of book, first one
- papiravisen, girly... Jeg synes denne kun passer en jente og er veldig jentete
- Simon says stamp and show, paint it up... on the doily and butterflies



Hope you alle like it
Love LindaSS

3 kommentarer:

  1. Fabulous book card, love the pocket on the inside. The butterfly and doily on the front are gorgeous. Thanks so much for joining in the Simon Says Stamp and Show Challenge. Tracy x

    SvarSlett
  2. A lovely creation hun! Thanks for playing along at Joanna Sheen! xxx

    SvarSlett
  3. knallstilig! jeg tror jeg må prøve meg på denne typen kort, for dette var virkelig lekkert!
    takk for at du er med hos Papiravisen!
    -Laila

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda