tirsdag 21. august 2012

For my grandma

My grandma (who I call Mimmi) har her birthday next month, turns 80, and today I made her birthdaycard (or should I say birthdaycardbag)..  This is my first decorated bag so I had a lot of fun making it... now I just need to find out what to put inside.. that is not so easy....

Min bestemor (som jeg kaller Mimmi) har bursdag neste måned, da blir hun 80 år,  så jeg har laget et bursdagskort til henne (eller skal jeg si bursdagskortpose)... Dette er første gang jeg har pyntet en pose og det var veldig morro.. nå gjelder det bare å komme på hva jeg skal putte i den... og det blir vel ikke like enkelt tenker jeg..


Have used
paper bag (got as a gift)
MME pp and brad
Ecko park pp for the numbers
Gathered Twigs distress ink
Flowers I have made my self from flat Prima flowers
Prima bird
Tim H frame
The firt M is thickers..




Will take part in this challanges
Simon Says Stamp and Show
Kort o Mania
Vintage Utfordring



Håper dere likte den / Hope you like it

Love LindaSS

10 kommentarer:

  1. This is just stunning, I love the simple elegance of it, and neutral tones, I'm sure your mimmi will love it
    Hugz Minxy

    SvarSlett
  2. Utrolig fin! Lekre detaljer og veldig passende gave til ei heldig bestemor!

    SvarSlett
  3. Den var godt nok vældig fin og tænker din mormor bliver glad ;))

    SvarSlett
  4. Den var vældig fin og tænker den bedstemor bliver svært glad for den :))

    SvarSlett
  5. What a beautiful gift bag for your grandma. Love the text background. So special with her special nickname on the front too. Glad you joined us at Simon Says Stamp and Show.

    SvarSlett
  6. Love this! Gorgeous colours, and I love the way you've highlighted the '80' !!! Trish xx

    SvarSlett
  7. Så lekkert! Nydelig pyntet, og en morsom detalj med fuglen på rammen.

    SvarSlett
  8. Nydelig gavepose :-) Takk for at du deltar i Vintageutfordringen, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett
  9. Meget meget smukt! Tak fordi du deltager hos Kort O Mania!

    SvarSlett
  10. Så søt gavepose!

    Takk for at du deltar i Vintage Udfordring, og lykke til!
    DT Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda