tirsdag 28. august 2012

Bokkort

 
Her er et lite bokkort jeg har laget med masse herlig jeg har plukket med meg i nettbutikken til Scrapomania.no... og der skal jeg love at jeg fant mye fint (tom så mye at det gikk inn en ny bestilling på noe jeg bare måtte ha i dag også)
 
 
Dette bokkortet er faktisk laget med kun et mønsterark i 12x12 (ja og litt annet stasj da) Hvis du vil vite hvordan jeg har fått det sammen kan du se tutorialen jeg har på slikt bokkort her.
 
Jeg liker å ha to tags i de lommene som er opp og la de på siden være igjen til f.eks. gaven.. her har jeg lagt i noen sjokoladebiter for å vise, penger passer perfekt eller hva med et gavekort..
 




 

 
På dette bokkortet har jeg brukt
 
 
Denne boken har ikke en mottaker enda, derfor er det god plass til å skrive
en personlig hilsen og sette inn bilder.. bilder kan også settes over husene eller der man måtte ønske
 
Se hvor flott effekt stemplet fra Memory Box gir på tagene.. råstilig...

 
Legger dette inn på utfordringene hos
og


Håper dere liker det...
 
Klem fra LindaSS

5 kommentarer:

  1. Kjempefint bokkort du har lagd.
    Tusen takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  2. WAUW lækkert! tak fordi du deltager hos Kort O Mania!

    SvarSlett
  3. Utrolig herlig kort:) Rett til å bli glad av:))

    SvarSlett
  4. Utrolig herlig kort:) Rett til å bli glad av:))

    SvarSlett
  5. Superfint kort! Jag gillar vikningen och färgerna. Tack för att du deltar i Kort O Manias utmaning.

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda