fredag 19. juli 2013

Prosjektkit utfordring

Hei og god morgen alle sammen...
 
I dag er min første feriedag og jeg har så lyst å gjøre noe moro i ferien min, så derfor vil jeg starte en liten utfordring til alle dere som har kjøpt av prosjektkit'ene fra Scrapomania.no
 
 
Så med det sagt så starter vi når med utfordring på juli prosjektkitet... det var jo så herlig og inneholder burlap, h2o Heavenly og Rose Gold, ett sett med herlige Kraft Resin papir (disse på du til vanlig kjøpe i blokk med 3 ganger så mye ark), stensil fra TCW (som kan brukes til mer enn trær som du ser av siste prosjekt), label letters og rubons fra Tim Holtz, blomster (hele 2 pakker) fra Petaloo, chalk ink fra Prima og en Perfect Pearl Mist... Og alt dette for kun kr. 329,-.. Det skal være ett par kit igjen inne i butikken.. så er du raskt så sikrer du deg ett herlig kit...
 
 
Du kan lage hva du vil, en LO, en eske, mixed media, kort, tags ja alt.... Du kan delta med maks 5 bidrag (for at det skal blir litt mer rettferdig, noen er raskere enn andre).. Legg innlegget i bloggen din, på FB (må være ett sted der jeg får sett dem.. åpne grupper, evt paper People eller scrappegleder der jeg er med), Pintrest, Scrapping.no e.l. Legg så link (direkte til bidraget ditt) som kommentar under her.. Det vil bli virkårlig trekning, og kanskje trekker jeg frem ett og annet birdag i scrapomaniabloggen når i jeg blogger der for litt heder og ære...Den som vinner får en liten premie satt sammen av meg fra mitt eget stasj.. :D
Du kan så klart delta på flere utfordringer med ditt bidrag, men jeg vil gjerne ha en link til dette blogginnlegget ett sted og det skal stå at du har brukt scrapomania sitt prosjektkit for juli.. Bidrag bør bestå av minst 40% fra kit'et
 
 
Siden jeg blir litt på ferie nå fremover (og sikkert flere enn meg) så setter jeg fristen til 19. august 2013
 
 
Klem LindaSS
 
 
 
under her ser dere siste blogginnlegg jeg hadde på dette kit'et inne på scrapomaniabloggen..




Her har dere en liten (stor) tag laget med masse herlige saker fra kit'et og litt basisting som jeg har selv... Alt jeg har brukt (bortsett fra nøkkelen, den er fra en gammel dør) får du hos Scrapomania.no i både nettbutikk og fysisk butikk på Moa i Ålesund...
 
Vet også at det begynner å minke på prosjektkit'et fra juli... så vil du sikre deg dette herlige fantastiske kit'et så hopp rett inn her og gled deg..
 
Så uten mer "prat" her har dere noen bilder og videoen fra denne rosa tagen med sjøtema
 










 
og her har du filmen
 
 
 
Klem LindaSS

13 kommentarer:

  1. Skal på posten og hente kitet mitt nå :) Gleder meg!
    Takk til deg Linda som setter sammen kit til oss, og gir oss masse inspirasjon :)

    SvarSlett
  2. Nydelig tag! Lekre detaljer, og tangen var kjempestilig!

    SvarSlett
  3. Her er mitt bidrag Linda:)
    http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1695586372758535330#editor/target=post;postID=5294031797429874734;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=0;src=postname

    SvarSlett
  4. Kremt, mulig jeg gjorde noe feil i forrige mld.
    Men her er iallefall en link hvis den forrige ikke virker.
    http://hegeskortogsaant.blogspot.no/2013/07/kreativ-lek-blir-drskilt.html

    SvarSlett
  5. Mitt første bidrag fra julikitet :) Håper jeg rekker mer når jeg kommer hjem :) http://cathyskreative.blogspot.no/2013/07/lindas-utfordring-fra-julikitet.html

    SvarSlett
  6. Hei
    Jeg har laget en tag med ting fra Kitet fra juli, men jeg har også brukt ting fra tidligere kit, både kort og prosjekt. Så jeg er usikker på om det kvalifiserer til denne utfordringen, men tar sjansen. Det eneste som ikke er fra kitene er motivet. Det er et digistempel fra Charmed Card and Craft.
    Uansett vil jeg bare si at jeg digger kittene og synes det er utrolig moro å jobbe. I tillegg er det så bra at man kan mikse og matche mellom de forskjellige kittene når man lager noe.
    Her kommer link til bloggen min:
    http://gunnmereteskreativerom.blogspot.no/

    SvarSlett
  7. http://noras-kreative.blogspot.no/2013/08/scrpomanias-juli-kit.html
    Her er mitt resultat Linda :) Håper ikke det er for mye ting utenom kittet :)

    SvarSlett
  8. Hei!
    Prøvde å legge inn i sted, men ikke noe kom fra. Prøver på nytt :) Her er mitt bidrag
    http://noras-kreative.blogspot.no/2013/08/scrpomanias-juli-kit.html

    SvarSlett
  9. Hei!
    Tenkte vell og lenge på hva jeg skulle lage. Det en tag med produkt fra kittet og litt Prima.
    Se i bloggen min: www.noras-kreative.blogspot.no

    SvarSlett
  10. Nå har jeg kommet hjem fra ferie, og endelig har jeg fått tatt meg tid å scrappe litt :D

    Jeg har laget et bidrag til, og det kan du se i bloggen min her: http://cathyskreative.blogspot.no/2013/08/et-bidrag-til-fra-utfordringa-fra-linda.html

    SvarSlett
  11. Siden jeg var så godt i gang, har jeg laget et 3. bidrag :)

    http://cathyskreative.blogspot.no/2013/08/bidrag-3-til-lindas-utfordring-fra.html

    SvarSlett
  12. bidrag nr 2 fra meg, beklager elendig bildekvalitet!!
    http://hegeskortogsaant.blogspot.no/2013/08/skrivesaker-kit-utfordring-bidrag-2.html

    SvarSlett
  13. Ja, hva skal man si. Nok et med ikke den beste bildekvaliteten, men dette er mitt 3dje og siste bidrag som jeg virkelig har kosa meg med:)

    http://hegeskortogsaant.blogspot.no/2013/08/art-journal-gamle-minner.html

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda