mandag 15. juli 2013

Prosjektkit for juli

As this is a post for a Norwegian kit-club this will be in Norwegian only.. If you have any questions just ask below.. Thank you..
 
Da er det endelig tid for å slippe julikit'et ut, ååå slikt et herlig kit da dere...
 
Det er ikke så mye å si, bare å slippe dere til videoene som jeg har laget til dette herlig kit'et.... så først og fremst her ser dere presentasjonen.. :D
 

 
 
 
Så vil jeg vise dere en helt enkel tag jeg har laget... her får du også en liten gjennomgang hvordan du kan bruke kraft resist papiret..
 
 
og her er videoen
 
 
 
 
Og som dagens siste prosjekt vil jeg vise dere en boks jeg laget til pappen min når han ble 70 år.. :D
 
 
Her er videoen
 
 
 
Hvis du er blant de heldige som har forhåndsbestilt kit'et så er det bare å glede seg... i dag sendes de ut (evt. kan hentes direkte i butikken)... og hvis du ikke har forhåndsbestilt så spring inn i nettbutikken.. først til mølla osv osv... Kit'ene er i begrenset antall...
 
Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda