lørdag 20. mars 2010

Snart helg...


... og endelig helg for de fleste.. :) Straks på jobb noen timer nå, men helgen kommer også hit i huset i dag... I går fikk jeg meg noen nye stempel fra Kreativ Hobby, de hadde tilbud på trollstemplene sine og jeg synes de er helt herlige.. :) Så i morgen gleder jeg meg til å få bruke dem.. :) Venter fortsatt på promarkerne mine, tror nok de kommer, men pga av været rundt omkring i landet så tror jeg posten har hatt litt problemer med å få forskjellig til de rette steder.. imponerende jobb de gjør uansett i all slags vær... glad det ikke er meg...

Videre så er snøen endelig vekke her nå, så jeg håper den holder god avstand og at solen får lov å komme frem snart.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda