lørdag 13. mars 2010

Da var det lørdag og 13. mars...

... og tiden går fort, selv om våren er veldig treg med å komme i år synes jeg.. Kommet et tynt lag med sne her igjen i går, og nå som det meste var smeltet... buuuhuuuuu..... men i dag ser været ut til å holde seg flott.. :) Legger ved et lite bilde tatt på vårparten i fjor, nærmere bestemt mai...



I dag er planen å lage ferdig et par konfirmasjonskort, og så fant jeg en ny brettemåte inne på bloggen til Hege som jeg har lyst å teste ut... Men tiden strekker sikkert ikke til... Jobb fra kl. 1400 og utover kvelden, og mellom slagene der så er brodering.. Fin ting å gjøre når kundene mine ligger innpakket, med masker eller på kestos.. Å jeg er veldig heldig som har den jobben jeg har, storkoser meg... tenkt å dra på spa hver gang du skal på jobb da.. :) :) Finner siden min her www.lindasvelvare.no

Og i går fikk jeg vite at fra der jeg bestilte promarkerne mine er det flere som har bestilt og fått topp service og varene er kommet.. Det hørtes jo helt flott ut, så nå venter jeg bare i spenning... Men skulle jo så gjerne hatt noen flere stempel da, gjerne noen litt humor, litt magnolia og ja enkelt og greit litt av alt... :) :)

Ha en flott lørdag alle sammen, og kos dere masse.. :) :) :)

Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda