fredag 5. mars 2010

Ny dag, nye muligheter..

i løpet av de neste ukene har jeg tenkt meg en tur til Ålesund, kanskje finner jeg noen hobbybutikker der også... Og så skal jeg ha meg indisk mat, for det har vi ikke her i rundt Molde og Kristiansund...

I dag blir det en tur inn til byen (som er Molde), men etter at Atlanterhavstunnellen kom så blir det vel også flere turer til Kristiansund tenker jeg.. Men i dag blir det Molde, og den lille i magen og jeg gleder oss til belgisk vaffel med soft is (skikkelig søtmons den lille i magen og vil bare ha usunne ting), og så skal jeg ha meg en tur til Inspirerende hobby butikken og sjekke litt rundt.. :)

Og så holder jeg på å få smisket meg til silouettemaskienen, men må bare bestemme meg helt først... Noen som har erfaring med den??

Dagens bilde blir denne gangen av sjeftuppa mi Hillary (den hvite) og Ara

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda