tirsdag 2. mars 2010

Ny dag, nye muligheter..

i dag blir det en dag i hobbyens tegn tenker jeg.. Gutten min hoster slik at han måtte ha hostesaft for i det hele tatt å få sove i natt.. Stakkars liten.. Så da får han bli med mor på jobb og sette litt strøm på folk (har Kestos i klinikken min), dvs han har med noe å pusle med i boblebadrommet og mor jobber noen timer.. Så er det hjem å kose oss med å lage kort etterpå..

Begynte på to kort til noen utfordringer i går, som jeg synes ser veldig bra ut.. Har en drøm om å bruke bildene mine i kortene mine, og det ser det ut til at jeg endelig har greid...
Nå skal jeg innom de bloggene som ligger på favoritter for å se om jeg greier å følge dem... håpe håpe håpe... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda