torsdag 11. mars 2010

Bestilt meg Promarkers...

.... helt fra UK.... For omtrent kr. 380,- så har jeg fått med meg følgende farver:
Royal Blue
Poppy
Gold
Pine
Cocoa
Ivory
Satin
Blush
Dusky Pink
Cinnamon
Warm Grey 1
Lush Green
Sunflower
Coral
Blenderpenn
Fine Liner 0,1
Sandstone
Black
Ice Grey 1
Warm grey 5
Denim Blue
Cardinal Red
Oatmeal
Soft Green
Bluebell
og en A4 pad

Så nå er det bare å håpe på at de kommer.. :) Siden de hadde fri frakt delte jeg ordren i to slik at hver av dem under nok. 200,- så jeg slipper toll og mva.. :) Ikke verst pris for 25 stk dette tror jeg... Så hvis disse blir levert og det innen rimelig tid så vet jeg hvor jeg skal bestille flere....

Men nå skal jeg opp på hobbyrommet mitt og kose meg litt med noen kort... i morgen blir det ikke tid, da skal vi på sykehuset og sette inn dren i ørene til lille gullet min (offf... gruer meg til narkosen hans, sist så svimte jeg nesten av, måtte legge meg ned.. )

åååå gleder meg til tusjene kommer nå.... :) :) Men nå tror jeg at jeg må stenge innkjøpene mine en stund... men pengene til disse tusjene kommer fra kort jeg har solgt så litt god samvittighet akkurat der da.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda