onsdag 3. mars 2010

Lurer på litt forskjellig

er det noen som vet hvordan man legger inn en teller (for å se hvor mange som er innom) i bloggen ??? Og så er det en ny dag for å se om jeg greier å følge noen blogger.. Veldig irriterende dette her synes jeg..
Fri dag fra jobb i dag for i dag skal jeg hente hjem mannen som har vært ute på jobb i fire uker..

Og i går fikk jeg avtale om å kjøpe rugeegg av en ny skjelden hønserase, så det gleder meg til.. Rugemaskinen skal settes på den 24. så den 14 april satser jeg på at det klekker i alle fall en 20 små nøster i barnehagen til gutten min.. Tror de gleder seg til å få ruge frem kyllinger til oss i år.. Har også en klukkhøne nede i hønsehuset, men hun får ikke ruge før det blir bedre vårvær... Bildet i et annet innlegg av en kylling i påskeliljer er fjorårets påskekylling (klekket på 1. påskedag)....


Bildet mitt som heter "lysspill i sanden"

1 kommentar:

  1. http://susnet.se/tjanster/

    Du kan få en fin teller her ;o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda