tirsdag 1. oktober 2013

Ny utfordring fra Korthobby

Hei hei alle sammen...
 
Som dere kanskje har sett fra tidligere innlegg så har jeg vært så super heldig å få bli med på DT til Korthobby.no, og alle vet vi jo hva korthobby selger... herlige metallpynt til alle anledninger...
 
Men denne runden har vi lyst til å se noe til en mann... så da er det bare å finne frem den herlige metallpynten fra Korthobby og blir med på moroa..
 
Jeg har laget ett enkelt kort
 
 
tatt på litt embossinpulver på metallpynten min og klippet den opp slik at den faktisk går rundt kortet.. :D

 
inni kortet har jeg også brukt en klokke som også har fått litt embossingpulver på seg..
 
Alt papiret jeg har brukt er fra herlige Tim Holtz og det samme er stemplet..

 
Jeg fikk også så lyst å lage en tag, jeg bare elsker tags som dere vet... Denne her er faktisk laget ved hjelp av litt tapet (miljøstrie), distress Paint og stempel..
 
Noen av gearsene jeg har brukt har også blitt litt farget ved hjelp av alkoholblekk.. og all metallpynt er fra Korthobby...
 
 
Da håper jeg dere alle sammen stikker innom bloggen til korthobby her og blir med dere også.. gleder meg til å dra rundt omkring på bloggbesøk til dere alle sammen...
 
 
Klem LindaSS

1 kommentar:

  1. Stilig begge to Linda :) Hvor har du miljøstria på tagen? Er det hele?

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda