fredag 11. oktober 2013

Julekalender/Adventcalender

I dag har jeg lyst å vise dere den første adventskalenderen jeg har laget i år.... Jeg har kost meg med 24 stk fyrstikkesker som har fått ett lag med gesso på seg... Satt de sammen i to lag på en sirkel.. deretter har jeg brukt enormt med osteklut.. kjempemorro... alle stjerne og månen er fra min herlige nye  Tim H. dies.. Brukte også to perfect pearl mister i blåtoner og en gul fireworksmist... På toppen strødde jeg holografic emobossingpulver...

Today I have had some real fun making my first adventcalender of the year... so much fun... used empty matchboxes that got one coat of gesso, my new TimH die with the moon and stars... also used perfect pearls mists and a fireworks mist, and on top a coat of holografic embossinpowder..


Jeg bekalger hvis dette innlegget ser litt rart ut, men for første gang så prøver jeg å poste fra paden min.... 

I am sorry if this posting looks a bit strange, but for the first time I am trying to post from my pad.


Hvis du vil teste ut selv så stikk innom Scrapomania.no... de har alt du trenger... :)

 

 
 
Klem LindaSS
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda