søndag 29. september 2013

Jul i høstfarger

Hos North Star Stamp har de nå en utfordring om høstfarger, og siden jeg er i skikkelig julemodus så fikk jeg så lyst å slå de to sammen. Så jeg laget dette enkle kortet til deres utfordring..
Tekststemplet er min absolutte favoritttekst til jul... og da jeg var så uheldig at mitt forrige (samme tekst bare litt annen layout) ble ødelagt var Kari en engel og skaffet meg nytt med en gang.. det er service det.. :D
 
I tillegg har jeg brukt noen biter restepapir, distress rusty hinge og engelen er fra Korthobby.no og er farget med alkoholblekk (rusty)
 
 
Og jeg har jo ikke heller fått fortalt dere hat jeg har fått meg en ny herlig DT plass... hos Korthobby.no som selger den mest herlige metallpynt... Der finner noe som passer for alle anledninger...
 
 
Klem LindaSS


1 kommentar:

  1. Stilig og orginalt julekort! Og ikke minst gratulerer med ny DT-plass!
    :) Karen Elise

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda