søndag 25. september 2016

Christmascard

Hei allle sammen..

I dag har jeg lyst å vise dere et julekort jeg har laget

This is a card made for the norwegian store Scrapomania.no and all the links will take you rigt into their store.. 



I dag har jeg kost meg med et av de nyeste papirene mine fra Pion, de er bare helt suverene til alle type prosjekter, og de roper ut etter "det enkle er ofte det beste"... Og dette arket her var intet unntak.




Til de herlige grenene har jeg brukt min dies fra Joy, jeg må si at jeg bare elsker disse her... Og så har jeg plassert to små bjeller jeg hadde igjen fra et tidligere kit.. 


De nydelige stjernene jeg har rundt omkring er fra en herlig stjernedies fra Prima, og jeg må si at den kommer til å havne på omtrent alle juleprosjekter som kommer herfra fremover... Så fantastisk da... 


Og som du ser, med slike papirer så blir det så enkelt... Nydeligt, ikke sant?

Og helt til slutt baksiden av kortet, her har jeg også brukt stempel fra Kort og Godt.. 


Håper du fant litt inspirasjon du også...

Hope you got some inspiration..


Stor klem fra LindaSS
(+ husk det er bare 3 måneder igjen til selve julekvelden)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda