lørdag 10. september 2016

Babycard

Hei alle sammen

I dag har jeg lyst å vise dere et babykort jeg har laget..

Hello everyone

My blog has been kind of silence during the summer, but that is not the same as me not crafting.. I have jus not posted her on my own blog... So today I wanted to share my post for Scrapomania.no this week.. I used Maja Design papers and lots of flowers on this card and just had a blast..

The post is in Norwegian, but if you have any questions feel free to ask..


Jeg har brukt Maja Design sin Vintage baby kolleksjon som papirer og masse masse blomster




Litt osteklut er det også blitt plass til under blomstene.




Kortet er egentlig veldig enkelt og båndet er der for å holde det sammen.





Inni er det mulig å gjemme litt penger under skrivefeltet.




Har også funnet frem noen halvperler

Noen av blomstene var ferdig farget, mens andre har jeg farget selv (fra hvit) ved hjep av distress ink og glimmer mister










Håper dere fant litt inspirasjon og fikk lyst å prøve dere på et babykort dere også

Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda