søndag 3. september 2017

Ny utfordring fra Papirdesign..

Hei alle sammen...

Da er det tid for en ny utfordring fra Papirdesign, og jeg håper du blir med oss for å leke...


Jeg har laget meg en liten juleboks med plass til en liten gave.


Og med disse julepapirene blir det utrolig enkelt...


Ovaldiesen  passer perfekt til å lage små esker....


Jeg håper du fant litt inspirasjon, og kanskje vil du starte på dine juleprosjekter du også... (mange nye papirer på vei inn nå)...

Deltar på disse utfordringene med denne lille esken..
Kort o Mania
Papirplaneten



Produkter:
Ark:
Dies:
Annet:


2 kommentarer:

  1. Dette var skikkelig flott. Knallfint papir.

    SvarSlett
  2. Flott juleboks, veldig fint pynta :)
    Takk for at du scrapper med oss i KortoMania.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda