søndag 2. juli 2017

Ny utfordring fra Papirdesign

Hei alle sammen..

Da er det kommet til søndag 2. juli allerede og vi er klar med en ny utfordring fra Papirdesign.. Og denne gangen har du hele to måneder på deg til å levere... herlig ikke sant...

Dette er et blogginnlegg for produsenten Papirdesign og alle linker fører inn på deres nettside.


Og temaet er så enkelt som favoritter - bilder, pynt, mønsterark, blomster, farger, personer, gaver, prosjekter, stilarter og mye mer.


Jeg har valgt å bruke noen av mine favoritter... tag (dette er den formen jeg bestandig går tilbake til hvis jeg sitter litt fast), resteark (det er noe eget med det å få bruke opp restearkene våre), embossingpulver (jeg bare elsker hvordan dette kan endre et helt prosjekt) og dies (tror jeg har dies på nesten alt jeg lager jeg)... Det er også mange andre favoritter her, men når alt kommer til alt er vel alt med denne hobby favoritter..


Tagen i seg selv ønsker jeg skulle handle om sommer, ferie og fritid...


Litt stickles rundt klistermerkene og på blomstene for å gi også de litt mer glitter.. Stjernene er stanset ut i glitterfoam..


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Dagen er din - Blomstereng - PD 17296
Dagen er din - God Nok - PD 17290
Dagen er din - Anemone - PD 17286
Muligheter - Naturligvis, brun - PD 16147
Dies:
Stjerner - PD 17238
Blomster:
Turkis batikk
Liten hortensia med perler, beige
Hortensia hvit
Annet:
Klistermerker - bassengliv - PD 15047


Håper du fant litt inspirasjon og vil delta på utfordringen vår du også..

Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda