lørdag 17. november 2012

Snart juletid

Jeg elsker julen, og alt som følger med den.. og aller best liker jeg førjulstiden, den tiden før alle pakkene er åpnet.. det er kosetiden min... Skulle gjerne åpent en pakke i timen jeg så hadde julespenningen vart litt lenger... Men det er ikke det jeg egentlig vil frem til her, julen er ikke bare pakker og papir, den er kos, glede og hjertevarme.. Og jeg skulle så inderlig ønske at alle var så heldige å kunne få oppleve den julegleden jeg føler hvert år...


Det er litt det denne AJen handler om, selv om det kanskje ikke ses slik ut.. men her er altså tanken bak..

Jeg har laget AJen på en tapet som jeg har limt inn i AJ boka mi.. Som farge har jeg brukt noen helt nytt.. alstå Fireworks sprayer i lilla og gult , de gir et litt metallicutseende (du ser det ikke så godt på bildet med det glitrer skikkelig herlig).. båndet mitt rundt kanten er også farvet med den lilla sprayen..  Stempet jeg har brukt er fra herlige Dylusions (jeg bare elsker akkurat dette stemplet) og fra en Kort og Godt plate..
 Videre har jeg brukt klokkedies fra Tim Holtz som er farget med den lilla sprayen og sort distress stains..

 
Legger denne inn på utfordringen hos
 
Håper dere liker den..
Klem LindaSS

4 kommentarer:

  1. denne var bare super flot♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knussss♥

    SvarSlett
  2. Flot kort i skøn lilla farve. Tak fordi du deltager hos kort o mania!

    SvarSlett

  3. Meget smukt. Tak for din deltagelse i udfordringen på card and scrap. DT Sanne

    SvarSlett
  4. Stilig kort i Lilla. Tusen takk for at du deltar hos NSHK. Lene

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda