søndag 11. november 2012

Grønn tag

Jeg er i et taghumør denne helgen.. de er jo så morsomme.. og denne helga har jeg fått teste to nye ting jeg aldri har gjort før.. og begge disse ser du her..

I am in a little tagmood this days, they are so fun to make and this weekend I have done two things I have never done before...

 Greier du å se hva jeg tenker på... hehehhe....

Can you guess what... hehhe...

Som sagt i forrige blogginnlegg så fikk jeg meg bånd (Hug Snug) på lørdag.. og dette er det jeg har brukt her.. farget med dylusions og glimmer mist pearl..

As I said (in only norwegian tho) I got my self some new ribbons on saturday (Hug Snug).. And her is one of them colored with dylusions and glimmer mist pearl..


Den andre jeg har gjort er å dekke hele tagen med mattemedium for så å stemple i det... etter at det har tørket har jeg farget den grønn med cosmic shimmer mist og et kult mønster fra stemplet til Dylusions kom frem... knall effekt syns nå jeg..

The other new thing is I have used gel medium on all my tag (idea from Swirlydoos) and stampt in it... then sprayed with shimmer mist...


Chipboardordene fra FabScraps har jeg tatt på hvit crackle pain og så farget over med turkis dylusions etterpå..
Rammene er en ramme jeg har klippet opp fra PinkPainsly

Chipboard from FabScrap and the frames came in a Swirlykit, and the chipboard are coloerd with crackle paint and then some dylusions


 Den lille stickersen fra Heidi Swapp har fått distress på seg for å matche resten..
 Sommerfuglen kuttet med MSpunch er behandlet med Ice Resin og fått stickles på seg..

The little sticker also came in a kit and are from Heidi Swapp, colored it with some distress and crackle paint to match the rest.. the butterfly is MS punch and treated with Ice Resin and them added some stickles


Legger denne inn på utfordringen som går nå hos Papiravisen.. :D
Fargene har jeg hetet fra Scrap that Color for November inne hos scrappin.no så den legges også inn der..

Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda