lørdag 10. november 2012

Små poser til far

I dag fikk jeg noe helt supert i posten... båndene mine som jeg skulle ha til å farge selv... ååååå stor glede kan dere tro... De kom helt fra NY og litt forsinket pga av uværet de hadde.. Men disse var morsomme.. de var hvite i utgangspunktet og er farget  med Dylusions, distress og diverse mists..


Jeg bare digget å leke meg med dette... så herlige morsomme og knall å jobbe med... jeg og snuppa har virkelig kost oss det er sikkert...


Skulle jo bare farge ett bånd til noen poser jeg hadde laget... men det var jo så morro...derfor ble det litt mere (og har en mistanke om at det blir mer til kvelden)

De to posene her er laget med den herlige posediesen til Tim Holtz, gjerndedieser fra Memory Box, stempel fra Kort og Godt, embossingfolder fra Spellbinders, Distress Walnut Stain og papiret er freebee fra Prima..

Legger de to posene inn på utfordringen til Thats just so cute og temaet til en mann (siden disse er laget til en annens pappa og svigerfar)

Håper dere liker dem
Klem LindaSS

3 kommentarer:

  1. Tøffe poser du har laget, og båndene ble kjempe stilige! Takk for flott biderag til TJSC!

    SvarSlett
  2. Kjempetøffe poser! Jeg driver også å farger bånd, og de blir kjempefine.

    Artig at du ble med på utfordringen!

    SvarSlett
  3. Tøffe poser!

    Takk for at du tok utfordringen vår

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda