lørdag 24. november 2012

 I dag vil jeg så gjerne vise deg en pyntet melkesjokoladeeske... Veldig enkelt pyntet med hjelp av de flotte bildene du får hos Nicecrane Designs



Er de ikke flotte.. på denne esken har jeg brukt et bilde fra Vintage Xmas collection 2 (du får den også i en save pack)



  På innsiden av denne har jeg brukt et bilde fra det herlige nye settet Christmas Roses Circles




I tillegg har jeg brukt Hug Snug bånd som jeg har farget selv, snøkrystallcharm, stempler fra Kort og Godt og North Star Stamp, dies fra Memory Box, Martha Stewart punch og Distress Valnut Stain..

Legger denne inn på novemberutfordringen hos Kortgleder..

Klem LindaSS

2 kommentarer:

  1. Wowww, Linda,,,love your chocolat Card,,,,so amazing, so vintage,,,,,you used my circles and Vintage Christmas picts perfectly andI love your sentiment....woww,,,,,,,,welcome on board my friend......

    SvarSlett
  2. Dette var helt utrolig nydelig. Liker det rene designet med sløyfe, snøfnugg og poststempel. Tusen takk for at du deltar hos Kortgleder og lykke til. Håper du blir med oss igjen neste måned også. Klem Bettina

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda