onsdag 6. juni 2012

Tim H kort

Jeg kaller dette for en Tim H kort, da det inneholder utrolig mye som er laget av den talentfulle herremannen.. :D bare ser her:

Har brukt:
Bazzill vanilla
WOC blomster og perler (som jeg farvet sort)
Tim H flaske, inneholder kunstig snø, embossingpulver og litt ink
Prima sommerfugl
Tim H beslag
Tim H filmstrip
Tim H klokke fra dies, arket det er kuttet fra har jeg laget selv ved hjelp av diverse distressfarver
Kakeserviett (tror den er fra KuttUt)
Distress pumice stone





Vil delta på disse utfrodringen med dette kortet
Scrapping.no (som hadde skissen jeg fulgte)
Papirdukkene (som gav meg ideen til sommerfuglen)
Scarpperiket (og herfra fikk jeg ideen om å legge kakeservietten bak)



Håper dere liker det
LindaSS

5 kommentarer:

  1. Flott kort. Ha en fin onsdag

    SvarSlett
  2. Lekkert!! Stilig bruk av den klokke-diesen og sommefuglen på den ble kjempefin :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  3. Stilig kort! Artig ide å legge flasken i midten av klokken :-) Tusen takk for at du deltar i Scrapperiket sin utfordring, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett
  4. Stilig kort med mange fine detaljer:)
    Liker også bruken av klokkediesen!

    Takk for ditt bidrag til Papirdokkene:))

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  5. Åh, dette var stilig! Artig satt opp og flotte detaljer!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda