torsdag 6. oktober 2011

Steampunked KennyK

Denner gangen har jeg prøvd meg på et steampunked KennyK kort... Inspirasjonen er hentet fra fire forskjellig utfordringer, og det var sammensetningen av disse som fikk frem dette kortet...



Fargene hentet jeg fra Trykkpressa til Ett Trykk, så har jeg fundert lenge på hvordan jeg skulle angripe steampunk utfordringen hos Scrapping.no, men så kom de med en digital utfordring og da fant jeg stemplet fra KennyK og til slutt i går kveld så dukket den herlige skissen fra Skrappekammeret opp... Så i disse fire utfordringen legger jeg inn dette kortet..



Jeg har brukt
DCWV Street Lace som mønsterark og base
Tim H diecuts (tannhjulene)
Noe kuttet med Silhouette
En vanlig bindres som er mistet
Orange blomster fra en gammel lysmansjett
Osteklut som er farvet og mistet
Den herlige damen fra KennyK (vingene er fra KennyK vinterkolleksjon) er farvet med promarkers
Filmstrip og den som holder gratulerer skiltet er fra Tim H
På vingene er det brukt stickles frosted lace

Da håper jeg dere alle liker det...

Hilsen LindaSS

3 kommentarer:

  1. ET herlig kort fra deg... og så flott at du har snudd på skissen!
    Takk for at du bidrar hos Scarppekammeret...Lykke til!
    Angella

    SvarSlett
  2. Kule farger!! Digger virkelig orange!
    Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda