tirsdag 29. januar 2013

Heavy Metal Tag

This is a tag I made for Swirlydoos Ultimate Design Challange - Week 3
Denne er laget for Swirlydoos Ultimate Design Challange - Week 3
 
I love to play with different kinds of stuff.. and it is no secret that I love tags.. (I just cant get enogh of them).
Jeg elsker å leke meg med forskjellige ting, og det er ingen hemmelighet at jeg elsker tags... (jeg kan bare ikke få nok av dem)
 
 
On this one I have used gel medium, Magnolia stamp, metal tape, gears from Dusty Attic and Tim Hotlz, Sew Easy for the stitching, clockhandle from Korthobby, alcoholinks, Hugsnug and stains..
 
På denne har jeg brukt gel medium, magnolia stempel, metal tape, tannhjul fra Dusty Attic og Tim Holtz, Sew Easy for "broderingen", viserne fra korthobby, alkoholblekk, Hug Snug bånd og Distress Stains..
 
Det meste av det jeg har kjøpt kan du finne hos Scrapomania.no.. ligger et par linker i teksten over.. 

Over her you see the tag before I started with the decorations..
 
Hope you like it
Love LindaSS

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ! Så stilig dette var! Jeg ble så inspirert at du må vise meg hva som inspirerer deg! Har du noen fremgangsmåte eller link å vise til, eller noe på youtube? vil se mer! :)))))

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er nok laget ut fra mitt eget hode.. brukt det som er nevnt ovenfor.. veldig morro å leke seg frem til noe.. :D Inspirasjon plukker jeg nok opp over alt.. Ingenting er så inspirerende som hverdagen.. :D

      Slett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda