mandag 1. november 2010

GD bidrag til Kort o Mania

Jeg er så superheldig å få være GD hos Kort o Mania denne måneden, mitt første GD og designoppdrag noen sinne... Og så for en herlig oppgave og ikke mist flott digistempel vi fikk å jobbe med da... Skulle vært mulig å vise dere gliset mitt, men det ligner litt på den katten i Alice i Eventyrland.. :)

Oppgaven lyder FLOWER POWER, så dere skjønner det er om å gjøre å ha med litt blomster.. :)Det flotte motivet er sponset av Meljen's Design, og jeg må bare si at jeg simpelthen elsker den musa der som står på ski på en isbit... Supert... Trykker du her så vil du komme inn til butikken der du kan kjøpe disse fantastiske digistemplene.. :) Og har du lyst inn på bloggen så kan du trykke her og vil du inn på butikken hennes så trykker du her



Så da er det bare å hoppe inn der og bestille seg masse med herlige digistempel, skrive ut og begynne å lage kort, esker og alt det andre flott jeg vet dere kan.. :)

This is my first GD ever, and i was so lucky as to get to work with the wonderful digiimage from Meljen's Design, you will find her blog her and her shop her... And do you just love that mouse.. :) :D
Thx so much to Kort o Mania that let me be their GD this month... i just love it... :) :D :)


Enough of that... her is my x-masbonbonVel nok med det.. Her er min julebonbon..





Håper dere liker den..... Hope you like it.....
LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda