søndag 5. september 2010

Litt vintage / a bit of vintage

Vintage er en ny stil for meg, men fant ut at det var veldig morro.. Så kommer nok til å lage noen flere i den stilen.. Har bestilt meg noen blomster i dag i vintage toner så da blir det nok enda mer tenker jeg... Gleder meg til de dukker opp i posten, selv om det blir en liten stund til tenker jeg siden jeg bestilte fra UK og Wild Orchid.. Min første bestilling fra dem, så gleder meg til å se hva jeg får.. :)

Vintage is a new stile for me, but found out that it is real fun.. So i will be making more of those in the future.. Ordered me some flowers in vintage tones today, and there will be even more i think.. Cant wait for them to arriwe in my postboks...even if i know it will take some time sins i ordered from the UK (and I live in Norway) and Wild Orchid.. My first order from them, so cant wait to see what i get... :)



Og med dette kortet deltar jeg i følgende utfordringer:
And with this card I take part in the following challanges:

Skrappekammeret, alt er lov / anything goes
Creatalicious Challange, Vintage
Wild Orchid Challange, make it sparkle
Ett Trykk, hadde skissen / had a sketch


Håper dere liker det... Hope you like it....

Linda

4 kommentarer:

  1. Vintage er nydelig; favorittstilen min tror jeg!
    Hørtes ut som du har mye spennende på vei i posten... Flott motiv og stilige papirer :-)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Herlig kort! Stilig med alt glittert! Jeg har bestilt masse fra Wild Orchid, og det er like moro hver gang det kommer pakke fra dem! Gled deg!
    Og tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  3. So beautiful....love the image!!! Thanks for joining us at Creatalicious!!
    xx

    SvarSlett
  4. Herlig motiv. Takk for at du er med på utfordringen våres :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda