mandag 20. september 2010

Grønt julekort / Green x-mas card

Jeg er så glad i dag, å hei hurra hurra jeg er så glad i dag... Fikk en herlig mail fra Linda hos Kort o Mania i dag og spurte om jeg ville være Gjestedesigner hos dem i november...Og hadde hun stått ved siden av meg hadde det sikkert runget ja i ørene hennes enda... Åååååå som jeg gleder meg... jeg elsker jo denne utfordringsbloggen så dette blir spennende.. Mitt første GDT oppdrag...

Dette kortet startet jeg på i går, laget papiret (dvs. farvet det ja) og fikk det ferdig nå i dag... Det blir jeg også med i utfordringen som de ha gående nå med... Stikk en tur innom og bli inspirert du også.. Du finner dem ved å trykke på navnet deres her: Kort o Mania

I am so happy today, i was asked to join the challangeblog Kort o Mania as a GDT in november, and of course i would... I just love their blog..So this is my first GDT..

This card i also created for their ongoing challange, so dropp by them and get inspired...







Linda

8 kommentarer:

  1. Heia på deia.
    Gratulerer med GjesteDT plassen, gleder meg til å se hva du mekker for noe spennende i november!!
    Og jeg har også fått mail fra Linda i dag, så i mars er det min tur:)))
    Klem Hege.

    SvarSlett
  2. herlig du er :D LOL

    nydelig kort og flott laget bakgrunn!
    takk for at du deltar!

    klemmm fra Linda S. L

    SvarSlett
  3. gratulere så mye!
    gleder med til å arbeide med deg i november!
    så flott julekort du har laget.
    og stilig bakgrunn!
    takk for at du deltar på Kort o mania
    klem fra Benedicte

    SvarSlett
  4. Så stilig og flott kort!! Lykke til som gjestedesigner:)))

    Ha en fin dag:)

    Klem Mette

    SvarSlett
  5. Gratulerer med gjestedesigner!
    Fin bakgrunn og et nydelig kort.
    Lykke til!!
    Klem
    Inger-Helene

    SvarSlett
  6. Så flott bakgrunn du har laget. Morsom teknikk. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til kort o mania.

    SvarSlett
  7. Nydelig. Nydelig. Tusen takk for ditt bidrag til Kort O Mania. Klem.

    SvarSlett
  8. Wow dette var råstilig Linda!!! Herlig bakgrunn du har laget, og gratulerer så masse som gjestedesigner; gleder meg til å ha deg på laget :-D7
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania
    Klem Guro

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda