søndag 12. september 2010

Digital LO

Her er en liten digital LO jeg laget til temaet LEK... Liker så godt disse bildene av katten og hunden i huset (og det er mange slike bilder skal dere tro)Jeg tar utrolig masse bilder, og jeg fremkaller også utrolig masse.. Akkurat ferdig å satt i album min siste fremkalling nå, 658 bilder ble det denne gangen...

Her is digital little LO i made for the team play... Really in love with this pictures of the cat and the dog of the house (and I got a lot of them).. I take a lot of pictures, and I am just done getting my last order in albums now, 658 picutres this time...

Men her er i alle fall LO'en.... But anyway her is the LO

1 kommentar:

  1. Knalltøff!! Herlige farger og nydelige bilder :-)
    Ha en fin kveld.
    Klem Guro

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda