lørdag 1. desember 2012

Desemberutfordring fra Scrapalong


Da er det DESEMBER dere.. ååå som jeg har gledet meg, både jeg og barna.. gutten i huset våknet kl. 0545 og lurte på om han kunne få åpnet kalendergaven sin nå... (han fikk beskjed om at det var natt og legg deg og sove)..  Men oi den gleden å se på mine to heldige små når de fikk åpne sin første kalendergave i dag... for heldige det er det helt sikkert at både de og jeg er..

Men så over til utfordringen hos oss i Scrap'a'Long.. denne runden vil enkelt å greit se noe med JUL

Og så har vi alle de som desverre ikke er så heldige da, hva med dem.. Jeg for min del må innrømme at i jula så har vi en liten tendens til å "glemme" disse, vi vil liksom ikke tenke på dem.. I fjor var gutten i huset litt opptatt av de som ikke hadde det så bra, så fjorårets julegave til hele familien var et SOS fadderbarn, og det har vi ikke angret ett eneste sekund på..

Så denne AJen er laget med tanke på de som ikke har det så godt, de som blir litt glemt i juletiden vår.. de som bryr seg katta i om du har bakt syv sorter eller vasket ned alle rom.. de som bare så gjerne skulle ønske at hverdagen var litt bedre og at julen kanskje kunne bringe ett lite mirakel..


Til å lage denne AJen har jeg brukt
Tapetrest som bakgrunn smurt med gel medium glossy
TimH dies til julekulene
Dylusionsstempel på julekulene
Hug Snug bånd farget
Tekst skrevet for hånd
og fargen er rød og grønn cosmic shimmer mist..

Legger denne inn på følgende utfordringer
Scrapping.no art og color utfordringene.. fargene er jo greier og bordet med overflod inspirerte til det jeg mener her.. overflod blandt noen og ingenting blandt noen.. for dette bildet er overflod og det vi forbinder med ekte juleglede
Anonyme Scrappere.. motivet er julekulene med stempel og teksten er teksten.. :)


Håper dere liker det

Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda