onsdag 21. desember 2011

Grønn og hvit hjerteboks



Denne er laget på bestilling som en liten julegave...



Jeg har brukt grønn bazzill til å lage selve eksen av (laget eske til melkesjokoladehjerter)
God Jul er kuttet på silhouetten og gitt ett lag med pearl mist
chipboard har jeg fått og de er malt med hvit og mistet med pearl
ostekluten er også en gave samt papiret..
Blomsten fikk jeg i julekalenderen min i fjor og perlene er fra gammel hobby..

Kobling

Deltar på følgende utfordringer med denne esken
Anonyme Scrappere
Scrappekammeret
Nordsalten Hobbyklubb



Håper dere alle liker det

Juleklem fra LindaSS

7 kommentarer:

  1. Så flott en eske å gi bort! Stilrent med bare to farger og hvit pynt

    Takk for at du scrapper med oss på Scrappekammeret

    SvarSlett
  2. En virkelig lekker pyntet eske. Måtte smile litt av perlene fra en gammel hobby:) Har endel slike jeg også:)
    Tusen takk for at du deltar med bidrag til NordSalten Hobbyklubb.
    Klem Gunn

    SvarSlett
  3. Å so flott ei øskje du har laga!

    Tusen takk for at du deltar hjå oss i Anonyme Scrappere!

    Ha ei god jul :)

    SvarSlett
  4. Så flott den ble! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  5. Så stilig denne var! Utrolig lekkert med meshen (er det det som er osteklut?)
    Klem fra Ingrid,
    Scrappekammeret

    SvarSlett
  6. En flott eske å gi bort til jul!!

    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NsHk. Lykke til!!

    Klem Plundis

    SvarSlett
  7. Så fin og enkel denne esken var. Fint med de blomstene :) Tusen takk for at du deltar hos NSHK!

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda