torsdag 1. desember 2011

GD hos Kort o Mania





Denne måneden er jeg så heldig å få være GD hos Kort o Mania.. og det er så morsomt.. Og i dag kom oppgaven ut, SKRIMMEL SKRAMMEL, dvs lag noe som kunne inneholde noe.. enkelt ikke sant...



Jeg laget denne esken som har plass til melkesjokoladehjerter.. og jeg storkoste meg..
Jeg var også så utrolig heldig å få bruke et herlig bakgrunnstempel fra 'Robyn's Fetish Digital Stamps And More' og det var helt supert.. Jeg satte det sammen med noen KennyK damer og Nordpolen skilt og dette ble resultatet... Jeg elsket dette stempelet, det kan brukes til å utrolig mye, julekort, til en fisker, til en som jakter osv....



Jeg har brukt
Bazzill
Distress walnut stain
mønsterpapir jeg fikk til gjestekreativ utfordringen hos scrapping.no
melkesjokoladehjerte
Digimotiver som beskrevet over
Petaloo blomstre
WOC blomster
Thickers (de er farvet røde)
HO HO er skrevet ut med silhouette og farget med promarkers og snøen er perfect pearl
Motivet er farget med promarkers




Legger dette inn på disse tre utfordringene
Kortgleder
Juleutfordring hos scrapping.no
søtutfordringen hos scrapping.no

Håper dere liker det

Hilsen LindaSS

1 kommentar:

  1. Gosh, så nydelig! Dette er noe man kan være stolt av å gi i fra seg!

    Klem Trollkjerringa!

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda