søndag 2. september 2018

Dressjakkeboks

Hei alle sammen..

I dag har vi en ny utfordring på gang hos Papirdesign.. og denne gangen er temaet MANN ER MANN...

Jeg har da valgt å lage meg en dressjakkeboks.. (må si jeg var spent om jeg greide å få til det jeg så for meg)...





Jeg har laget denne dressjakkeboksen i størrelse 4" x 3", og jeg må si den var veldig gøy å lage.. så nå er det bare å finskrive malen min og lage flere... Kanskje får jeg lage en videotutorial på den også..



Har brukt små magneter til lukking..




Produkter:
Ark:
Stempel:
Dies:
Annet:
Halvperler

Håper du fant litt inspirasjon og har lyst å delta sammen med oss du også..

Klem fra



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda