søndag 4. november 2018

Juletelyskort

Hei alle sammen...

I dag har vi en ny utfordring fra Papirdesign og denne gangen vil vi se julekort. Jeg har laget min versjon av telyskort (men du kan så klart fylle de med hva du enn måtte ønske).



Jeg lagde en enkel lukkemekanisme, slik at man kan åpne og lukke kortet slik man ønsker.


Baksiden har fått den herlige nye diesen bak, der sier jo alt. Diesen på fremsiden har jeg bare delt opp.



Inni kortet har jeg brukt et enkelt stempeltrykk og satt igjen litt plass til å skrive navn o.l.



Under ser du hvordan den andre esken ser ut på fremsiden, ellers er de helt like.



Jeg har brukt:
Ark:
Dies:
God jul og godt nytt år - PD18468
Stempel:
Blomster:
Roser 1,8 cm
Annet:

Håper du fant litt inspirasjon og blir med oss på utfordringen du også..

Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda