mandag 2. juli 2018

Spåkort - med steg for steg

Hei alle sammen...

Da er det veldig lenge siden jeg har lagt noe ut på bloggen min, men i dag kommer det et innlegg...

I går gikk det ut en ny utfordring fra Papirdesign der vi ville se brettekort.. og jeg har laget meg et spåkort...


Og jeg må si at dette var veldig gøy.. Kortet var til en superflott venninne av meg som fylte 40 år tidligere i år.. og hun fortjener kun det beste..

 Som du ser så jeg laget en god gammeldags spå... gøy ikke sant...


Jeg laget min fra et ark bazzill på 10x10", men så lenge arket er kvadratisk kan du bruke den størrelsen du selv ønsker..


Jeg scoret alle foldene før jeg brettet (for at det skal blir lettere), så bretter jeg de begge veier (alle foldene)..  bretter så en spå, inn hjørnene, snu og inn hjørnene der og så ferdig..


Deretter er det å finne frem papirene du vil pynte med, jeg valgte disse to du ser over her...


Teksten inni spåen valgte jeg å bruke dette herlige klistermerkearket til, så mange fantastiske tekster.. ikke sant.


Tallene i spåen og ordene på utsiden kom fra alfabetarket over..


Så var det å finne frem noen buttons, de er jo så herlig enkle å bruke til slike prosjekter som dette (og du vet du kan stemple på dem ja..... så gøy)


Og slik ser spåen min ut inni....


Så da håper jeg du også kanskje fikk lyst å være med oss på utfordring denne måneden, og kanskje ser jeg en spå fra deg også..


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Fremtidsdrømmer - Såbar - PD 18423
Fremtidsdrømmer - Drøm ditt liv - PD 18421
Annet:
Klistermerkelapper - Du er gull - PD 18376
Alfabet, hvit - PD14935
Buttons


Da håper jeg at du fant litt inspirasjon...

Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda