søndag 4. februar 2018

Kaffe til det er tid for vin

Hei alle sammen..

Da er det tid for en ny utfordring fra Papirdesign, og denne gangen har vi et herlig åpent tema til dere... strikkedilla, vin eller kaffe....


Jeg har valgt å lage en liten gavepakke med en liten flaske sprudlevann og en et par poser kaffe... (porsjonsposer)


Esken er laget helt enkelt, tok mål av flasken og posene, og mekket den helt enkelt sammen..


Jeg bare digger denne stempelteksten... er den ikke herlige... Og så passer jo dette silkebåndet helt perfekt...


Det er mønsterpapir både utenpå og inni esken.. og som du ser har jeg brukt både vinark og kaffeark..  De to stempeltrykkene fra platen "fantastisk" er nå blitt noen av mine desiderte favoritter.. de passer jo til alt...


Da er det bare å finne ut hvem som skal få gaven, kanskje tar jeg den selv... hihihi... jeg liker både sprudlevann og kaffe, men må vel innrømme at jeg har noen i tankene...


Produkter jeg har brukt:
Ark:
Stempel:
Den beste vinen - PD 17253
Dies:
Annet:

Håper du fant litt inspirasjon...

Klem fra



2 kommentarer:

  1. Denne var nydelig, herlig tekst på stemplet og flott papir.

    SvarSlett
  2. Superdyktige Linda. Tenker noen blir skikkelig glad for denne gaven. ��❤

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda