søndag 7. januar 2018

Januarutfordring fra Papirdesign

Hei alle sammen..

Da er det klart for en ny utfordring fra oss i Papirdesign og tema er dagen er din....

Her er mitt bidrag denne runden...



Denne gangen har jeg også blandet mitt eget embossingpulver, ut fra to ulike røde, en sort, en glitter og en clear.. Dette har jeg brukt på ordene og stemplet inni kortet...


Siden jeg har brukt så blankt embossingpulver greide jeg ikke ta et bilder der trykket kommer skikkelig frem, men jeg lover... det ser bedre ut "live"




Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
På landet - Trillebår - PD15090
Stempel:
Gratulerer - PD17254
Dies:
Stjernedies PD17238
Sirkle og stjerner - PD17321
Vimpel - PD17326
Annet:
perler - rød
Din dag - PD 16161

Håper du fant litt inspirasjon ...

Klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda