mandag 16. mai 2016

Mixed Media tag

Hei alle sammen
 
Dette er en blogpost som inneholder sponset materialer.
 
I dag har jeg lyst å vise dere en skikkelig mixed media tag jeg har laget... Jeg startet helt enkelt med en tag fra Prima, noen dieser, valgte ut fargene mine og så ble resten til underveis.
 
Hey everyone
 
This is a blogpost that contains sponsored materials.
 
Today I want to show you a really mixed media tag that I have made.. I started really simple with a tag from Prima, some die and lots of wonderful stuff from Tattered Angels.
 
 
Som jeg sa første steg var å velge det jeg ville bruke..  Sirkel og Kvadrat dies fra Marianne Design (jeg bare elsker disse to her), stensil med murstein og mine farger og pulver.
 
As step one I took out the stuff I wanted to use.. and the dies from Marianne Design was in the center of that (I just love this die), a stencil from the MiNi art with bricks and some pigment, paints and colores.
 
 
Jeg limte på i et mønster jeg ønsket..
 
Then I just glued down the papers..

 
Og så var jeg klar til å ta på litt modeling paste som var blandet med litt brusho (og dette er sterkt pigmentpulver så litt holder i lange baner)
 
Mixed up the modeling paste with some brusho

 
Jeg tok blandingen igjennom stensilen her og der, og resten av denne tok jeg og dabbet på rundt mursteinene..  Så var det tid for maling, glaze, glam og mer pigmentpulver.. Hvis du kikker inn i nettbutikken i denne kategorien her finner du masse til slikt bruk.
 
And just started playing... so fun right... After I took the paste on with the stencil I dabbed the leftover around the edges og it.. so it had more of a messy look to it.. And started to add some glam (all over the tag), high impact paint and some water.

 
Pigmentpulver kan brukes i det uendelige og de er bare så gøy å leke med..
 
Pigementpowders are just so fun to play with, and you can do so many things with it..

 
Forsett med lag på lag til du er fornøyd.. og bruk gjerne litt vann og varmepistolen din innimellom.
 
Keep adding layers until you feel you got it.. use your heatgun and some water in between them all..

 
Og nesten ikke noen av mine mixed media prosjekter er ferdige uten litt glimmer mist...
 
and now mixed media project of mine is done before I add some glimmer mist

 
og er det ikke bare herlig...
 
is just not amazing..

 
Pynten på denne ble så enkelt som det kan bli, mine to herlige dies fra Marianne Design (som du får i samme pakke) ble brukt til å lage et lite felt til å stemple på.
 
I decorate so easy as I can.. just use my die from Marianne Design, and a simple stamp.. and all done

 
Og så tok jeg på litt cardboard som matcher mursteinene fra stensilen, litt metallblader og vips så er jeg ferdig..
 
 
In the end I added some cardboard that matched the bricks perfectly, from the MiNi art, and added over parts of the bricks.. some metalleafs from Korthobby and all done..  

 
Så herlig effekt av de ulike mist, pigment og maling ikke sant
 
I just love the effect of the mists, pigments and paints.. don`t you agree..

 
Håper du fant litt inspirasjon
 
Hope you got some inspiration..
 
Klem fra LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda