lørdag 20. februar 2016

Pion card

Hei alle sammen
 
( dette er et blogginnlegg for den norske butikken Scrapomania.no)
(this is a blogpost for the Norwegian store Scrapomania.no)
 
I dag har jeg lyst å vise dere et lite kort jeg har laget i 4" x 6"
 
Today I want to show you a small card in 4" x 6" that I have made..
 
 
Jeg har bruke ulike papirer fra Pion, bl.a. disse to
 
I have used different papers from Pion (links abov)
 
 
Over sommerfuglene (som er klippet ut av mønsterarket) og bokstavene har jeg brukt stickles.. bare for å få det til å glitre litt mer.. :D
 
For the butterflies and the word I have used some stickles on top... just got to make it sparkle a bit..

 
 
And I just love this die from Papirdesign...

 
Håper du fant litt inspirasjon.
 
I hope you got some inspiration..
 
Klem/Hugs LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda