fredag 10. juli 2015

Hei alle sammen... 

Jeg har igjen kost meg med å lage hatt i dag.. disse er bare så utrolig herlige.. og denne gangen var jeg også så lur at jeg lagde meg en mal mens jeg lekte meg så jeg ikke glemmer målene igjen.. rart alt man tror man skal huske liksom... 
 
 
Papiret jeg har brukt til denne herlige hatten er fra Pion sin nye serie, og akkurat dette arket heter Writings... lekkert ikke sant..
 
 
Jeg har også brukt masse masse blomster... og det får vi egentlig aldri nok av gjør vi vel.. :D
 
 
Jeg har brukt begge sidene av mønsterpapiret, for å skape litt mer effekt i hatten..  
 
 
Under hatten hat jeg lagt på en sirkel til og stemplet en herlige tekst fra Kort og Godt..  Selve bazzillen jeg har brukt heter Natural
 
 
Håper du fant litt inspirasjon...
 
Klem LindaSS

1 kommentar:

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda