onsdag 1. juli 2015

Birthdaycard

Hei hei alle sammen
 
I dag har jeg laget et kort ved hjelp av et resteark, og hvem av oss har ikke ark liggende som vi ikke har hatt hjerte til å bruke for det er så fint...  Dette arket hadde jeg faktisk spart igjen fra et av de første prosjektkitene som kom fra Scrapomania (ja det er faktisk så gammelt).. og så masse blomster så klart, det er jo så gøy..
 
Hey everone
 
Today I want to show you a card that I made out of some old Prima papers that I had been saving (just to beautiful to cut into, you know the feeling).. and lots of flowers of course..
 
 
Innimellom blomstene har jeg stanset ut litt swirls og blader, klipt de opp og limt inn her og der.. Jeg kuttet swirlsene i to forskjellige farger for å skape litt mer liv.. Og de herlige sommerfuglene du ser, der er faktisk fra en Tim Holtz dies.
 
Between the flowers I have cut out some swirls and leafs, cut them up and glued some her and some there.. used two different colors on the paper for more life into it.. The butterflies are from a Tim Holtz die.
 

 
Her ser du et litt nærbilde av alle blomstene og diecutsene..
 
This is a close-up of the flowers and diecuts

 
Jeg har også lekt meg med to typer blondebånd over hverandre, og pyntet med dette både på fremsiden, baksiden og til og med ene siden inni kortet..
 
I have also been playing with two different ribbons on top of each other, and some pearlstring on top of that.. Under her you see the outside of the card..

 
Over blondene på utsiden av kortet har jeg brukt et bånd av halvperler og på brettekanten har jeg brukt en smalere type perlebånd (både utsiden og innsiden)
 
I just love how the lace and the pearls turned out.. this is the backside of the card.

 
Over her ser baksiden av kortet, og under her ser du innsiden...
 
and below you see the inside of the card.


Hugs LindaSS

1 kommentar:

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda