lørdag 15. juni 2013

Clean and Simple hos Nordsalten Hobbyklubb

Vi er nå klare med en ny utfordring til dere hos Nordsalten Hobbyklubb, og det i en stil jeg virkelig liker... men som også er veldig vanskelig å få fint til... Men designteamet har som vanlig noen helt utrolig flotte kreasjoner å by på, så her er det bare å hoppe inn og bli inspirert...
 
Jeg har laget en tag til denne...og jeg har holdt pynten og oppsettet helt rent og enkelt..

 
Har brukt
Tag i str 8
Gesso
Brun bazzill
Orange Distress ink
Distress Paint
Gelatos
Stempel fra Tim H
Archival ink sort
trepynt fra Prima
Bling fra Prima
Embossingfolder fra Tim H
 
og alt som er på denne har jeg skaffet meg hos Scrapomania.no

2 kommentarer:

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda