mandag 3. juni 2013

Kit # 1 fra Scrapomania

Hei alle sammen...
 
Da er det en ny mandag og en ny uke... og jeg vil gjerne vise dere to nye videoer jeg har laget fra Kit #1 Mai 2013..
 
Under her finner du presentasjonen av kit'et og de to nye videoene finner du lenger ned
 
 
 
Det første jeg vil vise dere er en tag, der jeg har brukt paint systemet, men grunnet tag'en først med gesso for å vise dere hvor annerledes dere kan få resultatet..
 
 
 
 
Mitt andre prosjekt er et AJ cover... Jeg liker å lage hjemmelagede Art Journals fra gamle resteark, og de trenger ett cover..
 
 
 
Alt jeg har brukt på mine prosjekter finner du så klart i kit #1 hos Scrapomania.no og i nettbutikken..
 

 
Og så må jeg bare tipse dere om at dere allerede nå kan forhåndsbestille det neste prosjektkitet som kommer til å bli sendt ut ca 15. juni (hvis du har forhåndsbestilt).. Bare hopp inn i nettbutikken her og det ligger under Kit 3.. Dette er et helt herlig kit, og vi skal lage noe som vi kan ha glede og nytte av i lang lang tid fremover... ååå som jeg gleder meg... Så vil du sikre deg ett ekstemplar så hadde jeg gått inn og bestilt med en gang.. så slipper du å måtte vente hvis dette selger like fort ut som kit #1 gjorde..

 
Tusen takk for at du kikket igjennom dagens blogginnlegg.. og har du noen spørsmål så spør i vei.. her eller på Scrapomania.no sin side på FB
 
 
Klem LindaSS
 
 

1 kommentar:

  1. Tusen takk for de fine tutorialene du har filmet. Skikkelig inspirerende.
    Har lekt meg litt med kitet i helga. Skal legge ut på bloggen min.
    Er det mulig å få kamera litt nermere? I siste video ble avstanden noe stor for å få med detaljene. Bare et tips Linda! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda