søndag 5. april 2015

Canvas

Hei alle sammen..
 
I dag har jeg lyst å vise dere et lite lerret (4x4") som jeg har laget.. dette er det samme lerretet og de samme teknikkene som vil være på lerretkurset i Scrapomania sine lokaler lørdag 11. april kl. 1400.
 
Hey everyone
 
Today I want to show you a small canvas that I made.. the canvas is from Canvas Corp, and so are much of what I have used...  This canvas is for a class I am teaching over at Scrapomania in Ålesund, Norway on the 11th. The rest of this post is in Norwegian, but feel free to ask if you have any questions.
 
 
Som du ser så gir andre farger et helt nytt perspektiv...
 
 
Jeg har brukt embossingpulver, mister, maling, blomster, perler, tissuepaper, gel medium og crackle Paint...


 
For de som blir med på kurset så vil alt du trenger være inkludert, du trenger bare ta med deg et underlag (men mangler du dette så har jeg med ekstra)
 
Prisen på kurset er kr. 250,-

 
Da håper jeg at jeg ser deg der..
Jeg vil også holde to kurs til, ett forkle kurs
Lørdag 11 april kl. 1730
 
 
På dette kurset skal vi dekorere vårt eget forkle med stempel og mer.. Du vil få alt du trenger til å få gjøre ferdig ditt eget forkle med to lommer..
Dette kurset er for bade nybegynnere og de mer erfarne..
Pris kr. 300,-
 
og ett eskekurs
lørdag 11 april kl. 1030
 
 
På dette kurset skal vi lage to bokser i to ulike fargepaletter.
Pris kr. 250,-
 
Skal du melde deg på alle tre kursene så blir totalprisen kr. 750,-
 
Så da håper jeg at jeg ser deg hos Scrapomania 11 april... Og husk selv om du ikke skal på kurs er det lov å komme innom å hilse på...
 
Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda