tirsdag 15. mai 2012

Litt steampunked

Et konfirmationkort til en nevø av meg.. han hadde innbydelser i samme tone og med filmstripsen fra TimH (som tante hadde stanset ut).. Syntes derfor dette ble litt morsomt og røft.. Jeg lot meg inspirere av skissen til Scrapping.no sin maisketch og steampunk temaet til Papiravisen.. så dette kortet legger jeg inn på deres utfordringer..

Jeg har brukt
Bazzill (hvit)
farget med dylusions
Tim H utstanset filmstrips
knust CD plate farvet med sort maling og mister
beslag fra TimH
bokstaver fra Prima
osteklut fått i gave og farvet med dyslusions, acrylmaling og mists

Så da gjenstår det bare å si, håper dere liker det. .:)



LindaSS

2 kommentarer:

  1. Så stilig dette var.
    Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Dette var stilig!
    Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen!

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda