lørdag 31. mars 2012

Art Journal

laget denne AJ etter inspirasjon fra det flotte bildet hos Anonyme Scrappere... så legger dette inn på deres utfordring..



Har brukt en gammel konvolutt som base, Dylusions sprayene, litt mist og hvit gesso.. Stemplene jeg har brukt er fra Tim H og Dylusions

Elsket teksten på dette stemplet.. what appears to be the end is usually the start of a new beginning..

Treet har jeg skåret på min silhouette..(og det samme er puslebitene jeg har brukt til å lage litt mønster i bakgrunnen)

Håper dere liker det..

Klem LindaSS

3 kommentarer:

  1. Noe så nydelig <3, vakker tekst i vaker og passende omgivelse <3 Har så lyst til å lære meg ART J.......men, er ikke sikker om jeg fikser det....thihi.
    Du hadde ihvertfall taket på dette, digget bilde!!! Noe å ha på veggen det der <3

    SvarSlett
  2. Noe så nydelig <3, vakker tekst i vaker og passende omgivelse <3 Har så lyst til å lære meg ART J.......men, er ikke sikker om jeg fikser det....thihi.
    Du hadde ihvertfall taket på dette, digget bilde!!! Noe å ha på veggen det der <3

    SvarSlett
  3. Din AJ var lekker! Fin tekst og flotte detaljer!
    Takk for at du deltar inne hos AS! God Påske til deg!
    Merete

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda