lørdag 4. februar 2012

Mamma, livets beste bit





Dette er laget på oppdrag for en dame som elsker turkis.. :)


Jeg har brukt
Papir fra DCMV, Street Lace
Puslebrikker har barna fått på egon og jeg har påført blank crackle pain på den hvite siden, så har jeg mistet etter at det tørket..
Mamma er kuttet på big shot og farget med promarkers og mist, og de sorte bokstavene er kuttet på silhouetten min..
Peppelsene har jeg laget selv (den ene er faktisk del av utsikten min)
Sjokoladen er Toffifee
Tag er fra Amercan Crafts


Vil delta i følgende utfordringer med denne esken
Anonyme Scrappere
Ett Trykk


Da håper jeg at dere liker den

LindaSS

5 kommentarer:

  1. Fint. Jeg elsker også turkis. Ha en flott lørdag.

    SvarSlett
  2. Turkis er en flott farge, og sjokolade blir de fleste glade for : )
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  3. Takk for ditt bidrag til Trykkpressa, tenker nok denne sjokoladeesken blir satt stor pris på hos mottakeren! :)

    SvarSlett
  4. så flot og en sød tekst. Tak for at du deltager i AS udfordringen
    Pia

    SvarSlett
  5. Så flott kort, likte teksten din og puzzle-bitene! Og lekkert med turkis!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda