lørdag 5. mars 2011

ukens favoritt * weeks favourite + noen digitale ark



Ukens favoritt denne uken er uten tvil min nye punch fra MS med sommerfugler... :) Og så ser jeg at jeg virkelig kunne tenke meg flere slike store puncher... alle sammen ja tusen takk...

This weeks favourite is for sure my new MS punch with butterfly... and what I really would like is more and more and more punches like this... :)

Og her er noen flere digitale ark.. and her is some more digital papers..










Hvis du laster ned papirene og bruker dem selv er det greit, men da ønsker jeg at du linker tilbake til bloggen min hvis du legger ut hvordan du har brukt dem.. Og så håper jeg at du vil bli følger og legger igjen en kommentar her hvis du laster dem ned..

If you download the papers I would like you to become a follower and leave me a comment.. And if you make something that you post somewhere I hope you will link back to my blog, and also show me what you have made....

Love LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda